Jedinica za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite
Aktivnosti Jedinice za kvalitetu
- Rad na uspostavljanju, razvijanju i poboljšanju sustava osiguranja i unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite i sigurnosti pacijenata u svim organizacijskim jedinicama Kliničke bolnice Merkur
- Provođenje aktivnosti vezano uz pripremu bolnice za akreditacijski postupak i uspostavu sustava kvalitete u transplantacijskoj medicini i postupcima medicinski pomognute oplodnje odnosno rad na ispunjavanju standarda predviđenih zakonskim i podzakonskim aktima
- Upravljanje dokumentacijom sustava kvalitete, a koja je zaposlenicima dostupna na intranetu
- Utvrđuje plan aktivnosti za poboljšanje kvalitete i provodi analizu izvršenja zadanog plana
- Prati pokazatelje kvalitete, izrađuje izvještaje i analize na području upravljanja kvalitetom zdravstvene zaštite
- Provodi kontrolu kvalitete zdravstvene njege
- Provodi mjerenja iskustva pacijenata i zadovoljstva zaposlenika
- Sudjeluje u rješavanju pritužbi pacijenata u suradnji sa Odjelom za opće i pravne poslove, a na temelju kojih se poduzimaju aktivnosti za poboljšanje kvalitete rada zaposlenika kada je to potrebno
- Prati i provodi analizu neželjenih događaja prema pacijentima i zaposlenicima
- Surađuje sa Odjelom za informatiku i daje prijedloge za razvoj i poboljšanje bolničkog informacijskog sustava, a s ciljem standardizacije i poboljšanja vođenja medicinske dokumentacije
- Organizira i provodi edukaciju zaposlenika iz područja upravljanja kvalitetom
- Provodi unutarnje ocjene i sudjeluje u vanjskim ocjenama kvalitete
- Surađuje sa Agencijom za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi i drugim institucijama
Organizacijska struktura
U K.B. „Merkur“ djeluje Bolničko povjerenstvo za kvalitetu, a predsjednik Povjerenstva je prim.dr.sc. Marko Martinović, dr.med. Povjerenstvo ima ulogu strateškog planiranja i donošenja odluka o postupcima kontinuiranog osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite.
Jedinica za kvalitetu koordinira aktivnosti predstavnika za kvalitetu svih ustrojstvenih jedinica te sudjeluje u radu Povjerenstva za kvalitetu i drugih povjerenstava bolnice prema potrebi.
Politika i ciljevi kvalitete KB Merkur
Kvaliteta zdravstvene zaštite temeljno je načelo rada svih zaposlenika i Uprave Kliničke bolnice „Merkur“ sukladno Zakonu o kvaliteti zdravstvene zaštite NN 118/18.
Ravnatelj K.B. „Merkur“ prof.dr.sc. Mario Starešinić, dr.med. podržava i osigurava izgradnju sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite te odobrava „Politiku i ciljeve kvalitete Kliničke bolnice Merkur“.
Misija: Vrhunski zbrinuti pacijenti i zadovoljni zaposlenici
Vizija: Razvijati izvrsnost kroz trajno poboljšanje kvalitete i osiguranje transparentnog i učinkovitog rada zaposlenika
Ciljevi: su trajno poboljšavati kvalitetu usluga i sigurnost pacijenata, kao i cjelokupnog rada svih ustrojstvenih jedinica te osigurati vodeće mjesto u Republici Hrvatskoj na odabranim prioritetnim područjima medicine.
Temeljne vrijednosti:
- izvrsnost u kliničkoj praksi i pristup orijentiran na pacijenta – pomoć pri zadovoljavanju zdravstvenih potreba kroz holistički pristup i poštivanje prava pacijenata
- odgovornost i učinkovitost u raspolaganju ljudskim i materijalnim resursima bolnice, profesionalna kompetentnost, edukacija i praksa utemeljena na dokazima
- integritet – izgradnja povjerenja kroz poštovanje, iskrenost i transparentnost
- suradnja – izgradnja profesionalnih odnosa s ciljem motivacije i timskih postignuća te pozitivnog radnog okruženja
Povijest Jedinice za kvalitetu
Krajem listopada 2011.godine Klinička bolnica „Merkur“ ispunila je uvjete javnog natječaja za akreditacijski postupak za bolničke zdravstvene ustanove.
Jedinica za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite ustrojena je početkom 2012.godine zbog potrebe izgradnje sustava osiguranja i unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite sukladno Pravilniku o akreditacijskim standardima za bolničke zdravstvene ustanove.
Osim pripreme za akreditacijski postupak bolnice, Jedinica za kvalitetu djeluje s ciljem zadovoljenja zahtjeva sukladno važećim propisima na području kvalitete zdravstvene zaštite.
Djelatnici
Voditeljica Jedinice za kvalitetu
Smiljana Kolundžić, mag.med.techn., univ.mag.admin.sanit.
Pomoćnik za kvalitetu zdravstvene zaštite i nadzor
Prim.dr.sc. Marko Martinović, dr.med.
Dokumenti
Priručnik u radu s osobama s invaliditetom
Politika i ciljevi kvalitete Kliničke bolnice Merkur 2024
IZVJEŠĆA SA SKUPOVA
KNJIGE SAŽETAKA
INFORMATIVNI LETCI – KVALITETA
PROPISI



IBAN: HR3423600001813300007
SWIFT: ZABAHR2X
OIB: 25883882856
Za pacijente i posjetitelje
Natječaji
Istaknuti linkovi