Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, 10 000 Zagreb

+385 (0)1 225 3300

Jedinica za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite

Aktivnosti Jedinice za kvalitetu

  • Rad na uspostavljanju, razvijanju i poboljšanju sustava osiguranja i unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite i sigurnosti pacijenata u svim organizacijskim jedinicama Kliničke bolnice Merkur
  • Provođenje aktivnosti vezano uz pripremu bolnice za akreditacijski postupak i uspostavu  sustava kvalitete u transplantacijskoj medicini i postupcima medicinski pomognute oplodnje odnosno rad na ispunjavanju standarda  predviđenih zakonskim i podzakonskim aktima
  • Upravljanje dokumentacijom sustava kvalitete, a koja je zaposlenicima dostupna na intranetu
  • Utvrđuje plan aktivnosti za poboljšanje kvalitete i provodi  analizu  izvršenja zadanog plana
  • Prati pokazatelje kvalitete, izrađuje izvještaje i analize na području upravljanja kvalitetom zdravstvene zaštite
  • Provodi kontrolu kvalitete zdravstvene njege
  • Provodi mjerenja iskustva pacijenata i zadovoljstva zaposlenika
  • Sudjeluje u rješavanju  pritužbi pacijenata u suradnji sa Odjelom za opće i pravne poslove, a na temelju kojih se poduzimaju aktivnosti za poboljšanje kvalitete rada zaposlenika kada je to potrebno
  • Prati i provodi analizu neželjenih događaja prema pacijentima i zaposlenicima
  • Surađuje sa Odjelom za informatiku i daje prijedloge za razvoj i poboljšanje bolničkog informacijskog sustava, a s ciljem standardizacije i poboljšanja vođenja medicinske dokumentacije
  • Organizira i provodi edukaciju zaposlenika  iz područja upravljanja kvalitetom
  • Provodi  unutarnje  ocjene  i sudjeluje u vanjskim ocjenama kvalitete
  • Surađuje sa Agencijom za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi i drugim institucijama

Organizacijska struktura

U K.B. „Merkur“ djeluje Bolničko povjerenstvo za kvalitetu, a predsjednik Povjerenstva je prim.dr.sc. Marko Martinović, dr.med. Povjerenstvo ima ulogu strateškog  planiranja  i donošenja  odluka o postupcima kontinuiranog osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite.

Jedinica za kvalitetu koordinira aktivnosti predstavnika za kvalitetu svih ustrojstvenih jedinica te sudjeluje u radu Povjerenstva za kvalitetu i drugih povjerenstava bolnice prema potrebi.

Politika i ciljevi kvalitete KB Merkur

Kvaliteta zdravstvene zaštite temeljno je načelo rada svih zaposlenika i Uprave Kliničke bolnice „Merkur“ sukladno Zakonu o kvaliteti zdravstvene zaštite NN 118/18.

Ravnatelj K.B. „Merkur“ prof.dr.sc. Mario Starešinić, dr.med. podržava i osigurava izgradnju sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite te odobrava  „Politiku i ciljeve kvalitete Kliničke bolnice Merkur“.

Misija: Vrhunski zbrinuti pacijenti i zadovoljni zaposlenici

Vizija: Razvijati izvrsnost kroz trajno poboljšanje kvalitete i osiguranje transparentnog i učinkovitog rada zaposlenika

Ciljevi: su trajno poboljšavati kvalitetu usluga i sigurnost pacijenata, kao i cjelokupnog rada svih ustrojstvenih jedinica te osigurati vodeće mjesto u Republici Hrvatskoj na odabranim prioritetnim područjima medicine.

Temeljne vrijednosti:

  • izvrsnost u kliničkoj praksi i pristup orijentiran na pacijenta – pomoć pri zadovoljavanju zdravstvenih potreba kroz holistički pristup i poštivanje prava pacijenata
  • odgovornost i učinkovitost u raspolaganju ljudskim i materijalnim resursima bolnice, profesionalna  kompetentnost, edukacija i praksa utemeljena na dokazima
  • integritet – izgradnja povjerenja kroz poštovanje, iskrenost i transparentnost
  • suradnja – izgradnja profesionalnih  odnosa s ciljem motivacije i timskih postignuća te pozitivnog radnog okruženja

Povijest Jedinice za kvalitetu

Krajem listopada 2011.godine Klinička bolnica „Merkur“ ispunila je uvjete javnog natječaja  za akreditacijski postupak za bolničke zdravstvene ustanove.

Jedinica za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite ustrojena je početkom 2012.godine zbog potrebe izgradnje sustava osiguranja i unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite sukladno  Pravilniku o akreditacijskim standardima za bolničke zdravstvene ustanove.

Osim pripreme za akreditacijski postupak bolnice, Jedinica za kvalitetu djeluje s ciljem zadovoljenja zahtjeva sukladno važećim propisima  na području kvalitete zdravstvene zaštite.

Djelatnici

Dokumenti

Priručnik u radu s osobama s invaliditetom

Politika i ciljevi kvalitete Kliničke bolnice Merkur 2024

IZVJEŠĆA SA SKUPOVA

KNJIGE SAŽETAKA

INFORMATIVNI LETCI – KVALITETA

PROPISI